مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-28فرهنگي

ششمین جشنواره دانشجویی «اردیبهشت» برگزیدگانش را شناخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره، ششمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی اردیبهشت که به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می شود، - برگزیدگان و تقدیر شدگان ششمین دوره جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت روز گذشته در مراسم پایانی این رویداد دانشجویی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره، ششمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی اردیبهشت که به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می شود، روز گذشته با معرفی هنرمندان و گروه های برگزیده این دوره به کار خود پایان داد.

داوارن بخش صحنه ای و آلترناتیو شامل نادر برهانی مرند، میترا علوی طلب و کوروش نریمانی برگزیدگان خود را به شرح زیر اعلام کردند: کارگردانی: قدردانی: آرزو خرم نیا کارگردان نمایش اسمش این نیست از دانشگاه الزهرا تهران برگزیده: امیررضا احمدی، کارگردان نمایش مک بث نیست از هنر تهران نمایشنامه در بخش آثار صحنه ای: قدردانی: شکوفه جعفری، نویسنده نمایشنامه اتاق از دانشگاه تهران برگزیده: ندارد اثر آلترناتیو: هیات داوران در این بخش قدردانی نداشتند.

برگزیده: رضا خسروی، برای اجرای ادیله از دانشگاه تهران بهترین بازیگری زن: قدردانی: محیا جباری، نمایش بساوایی ، دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزیده: شکوفه جعفری، برای بازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره دانشجویی «اردیبهشت» برگزیدگانش را شناخت

ششمین جشنواره دانشجویی «اردیبهشت» برگزیدگانش را شناخت