مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-28اقتصادي

قوانین بانک ها در راستای انتفاع مردم اصلاح شود


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قوانین بانک ها باید در راستای انتفاع مردم اصلاح شود، گفت: از آن جایی که حمایت از سرمایه گذاران تکلیف دستگاه های اجرایی است لذا از بانک ها هم انتظار می رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولید کنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار  با مدیر امور شعب بانک صادرات در استان، با تأکید بر ضرورت در تغییر نگاه بانک ها، اظهار داشت: وضع موجود بانک ها باید به نفع مردم متحول شود.

وی بیان داشت: از آن جایی که حمایت از سرمایه گذاران، تکلیف دستگاه های اجرایی در استان است لذا از بانک ها هم انتظار می رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولید کنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پرداخت به موقع تسهیلات به سرمایه گذاران متقاضی و تسهیل شرایط برخورداری آن ها از تسهیلات اشتغالزا مهم ترین کاری است که انتظار می رود در دستور کار بانک ها قرار گیرد.

قناعت با اشاره به پیگیری هایی که به جهت حمایت از برخی واحدهای تولیدی شاخص استان در مرکز صورت گرفته، مطرح کرد: برای پرداخت تسهیلاتی که در تهران به این واحدها وعده شده، پیگیری های لازم صورت گیرد و این تسهیلات بدون وقفه به این واحدها پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین بانک ها در راستای انتفاع مردم اصلاح شود

قوانین بانک ها در راستای انتفاع مردم اصلاح شود