مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:122022-05-28اقتصادي

اعتبار دامدار کارت در کرمانشاه تا 200 میلیون تومان افزایش یافت


مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای پشتیبانی و کمک به دامداران در تأمین نهاده ها، امسال اعتبار دامدارکارت از 50 به 200 میلیون تومان افزایش یافت.

-  فرشاد صابری مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری 200 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد:  بانک کشاورزی همسو با سیاست های دولت و باهدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان، کاهش نرخ سود این تسهیلات از 11 به 10 درصد را در دستور کار قرار داده است.

وی این تسهیلات را در قالب سرمایه در گردش  و با بازپرداخت یکساله عنوان کرد و گفت: تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحدهای کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد و به واحدهای متوسط و بزرگ تر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود 12 و 15 درصد پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه حمایت از تامین نهاده های کشاورزی در قالب دامدارکارت و سامانه بازارگاه را از اولویت های اول بانک کشاورزی در سال 1401، دانست وگفت: متقاضیان با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی و ثبت نام در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری سیتا می توانند به بانک های عامل مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دامدار کارت در کرمانشاه تا 200 میلیون تومان افزایش یافت

اعتبار دامدار کارت در کرمانشاه تا 200 میلیون تومان افزایش یافت