موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-27بين الملل

معافیت پرداخت بدهی روسیه پایان یافت


خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده معافیتی که به مسکو اجازه پرداخت بدهی سرمایه گذاران آمریکایی را با وجوه نگهداری شده در روسیه می دهد، - پایان خواهد داد.

اقدامی که می تواند کشور ولادیمیر پوتین را به نکول نزدیک تر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اکونومیک، بند فرار از تحریم های مالی شدید اعمال شده بر مسکو پس از حمله به اوکراین در اواخر فوریه که به بانک های آمریکایی اجازه می داد تا پرداخت ها به طلبکاران را دریافت و پردازش کنند دو روز قبل از موعد پرداخت بدهی بعدی روسیه، پایان می یابد.

مجازات تحریم های غرب علیه روسیه تا حد زیادی این کشور را از سیستم مالی بین المللی جدا کرده است، از جمله مسدود کردن توانایی مسکو برای دسترسی به وجوهی که در بانک های ایالات متحده برای پرداخت به طلبکاران خارجی خود نگهداری کرده است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده هفته گذشته به این اقدام اشاره کرد و گفت که این معافیت برای اجازه دادن به موسسات مالی برای تعدیل اعمال شده است اما محدودیت زمانی دارد.

آخرین اقدام، خروجی نهایی که دولت پوتین را مجبور می کرد تا صندوق ذخیره جنگی خود را برای پرداخت هزینه ها تخلیه کند، از بین می برد.

جانت یلن اعلام کرده بود که هدف این پیش فرض، بخشی از تلاش های جو بایدن برای تشدید فشار بر پوتین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت پرداخت بدهی روسیه پایان یافت

معافیت پرداخت بدهی روسیه پایان یافت