مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 21:372022-05-25اقتصادي

بازگشت آرامش به بازار؛ مشکل ثبت سفارش آیفون حل شد


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درپی محدود شدن ثبت سفارش آیفون و گمانه زنی در خصوص ممنوعیت واردات این کالا به کشور، انجمن با همکاری بی دریغ اتاق اصناف تلاش های بسیاری در زمینه ی حل موضوع صورت داد که در نهایت همانطور که پیشبینی می شد، - انجمن واردکنندگان موبایل با صدور بیانیه به ارائه توضیحات در خصوص روند موبایل به کشور پرداخت و از حل شدن ثبت سفارش آیفون خبر داد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درپی محدود شدن ثبت سفارش آیفون و گمانه زنی در خصوص ممنوعیت واردات این کالا به کشور، انجمن با همکاری بی دریغ اتاق اصناف تلاش های بسیاری در زمینه ی حل موضوع صورت داد که در نهایت همانطور که پیشبینی می شد، طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، محدودیت صورت گرفته به دلیل به روزرسانی سامانه ها صورت پذیرفته بود که از صبح امروز به روال سابق بازگشته و بازارگانان برای ثبت سفارش محصولات اپل با هیچ محدودیتی روبرو نیستند.

اگرچه در زمینه تخصیص و تامین ارز لازم برای واردات موبایل همچنان موانع جدی وجود داشته، اما با قول و مساعدت ذینفعان دولتی در روز های آتی این موانع نیز برداشته خواهد شد.

از این رو روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در ابتدا لازم می داند از دستگاه های دولتی ذینفع در حوزه تلفن همراه همچون وزارت صمت و سازمان های ذیرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به بازار؛ مشکل ثبت سفارش آیفون حل شد

بازگشت آرامش به بازار؛ مشکل ثبت سفارش آیفون حل شد