مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-25سياسي

شهرداری ها منابع درآمدی را به تراکم فروشی و ماده 100 گره نزنند


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری ها نباید منابع درآمدی خود را به تراکم فروشی و یا آرای ماده 100 گره بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل که با موضوع ایمن سازی ساخت و سازهای شهری برگزار شد، اظهار کرد: هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگوار در کشور نظیر حادثه متروپل آبادان و پلاسکوی تهران بودیم که این حوادث اعم از طبیعی و غیرطبیعی هشدار و زنگ خطری برای ماست تا مواظب ساخت و سازهای ناایمن باشیم.

وی تصریح کرد: باید همه دستگاه ها در چارچوب قانونی به وظایف خود در این حوزه عمل کنند تا شاهد حوادث ناگوار همچون متروپل آبادان نباشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل موضوع تأمین ایمنی کارگران، مهندسان و تأسیسات ساختمانی را یادآور شد و گفت: اداره کل کار و آموزش فنی و حرفه ای وظیفه خطیری را در این حوزه دارند که متأسفانه در سال های اخیر آموزش مهارتی نیروهای کارگری و ساختمانی متوقف شده است.

میرجعفریان افزود: نباید این آموزش ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم بلکه بهتر است نیروهای توانمند در حوزه ساخت و ساز تربیت یافته و وارد بازار کار شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برخی حرکت های خارج از چارچوب قانونی در نظام فنی و حرفه ای مانع از تحقق برنامه های آموزشی و مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها منابع درآمدی را به تراکم فروشی و ماده 100 گره نزنند

شهرداری ها منابع درآمدی را به تراکم فروشی و ماده 100 گره نزنند