مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-25سياسي

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در کشور


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال 500 هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد خواهد شد.

- ، مرتضی فیروزآبادی عصر امروز چهارشنبه ضمن سفر به خوزستان، اظهار کرد: هدف از این سفر این است که برنامه های امسال کمیته امداد در بخش اشتغال تبیین شوند.

وی خبر داد: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، برای امسال متعهد به ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور ادامه داد: 25 میلیارد تومان برای تحقق این برنامه در سطح ملی از طرف مجلس شورای اسلامی و بند ب تبصره 16 و سایر منابع در تبصره 18 و صندوق امداد ولایت اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: فرصت های شغلی پیش بینی شده در خوزستان را به دلیل نیاز این استان در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 650 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد تا برنامه های اشتغال در خوزستان محقق شوند.

فیروزآبادی در ادامه رویکرد کمیته امداد را تحقق کیفی برنامه های اشتغال در کنار تحقق کمی عنوان و اضافه کرد: مهارت آموزی، توجه به فرزندان و توجه به زنجیره ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در کشور

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در کشور