مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-25اقتصادي

بودجه 5000 میلیاردی تعرفه های پرستاری مراقبت شود


رییس شورای عالی سازمان نظام پرستاری، با اشاره به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: در حال حاضر بیش از 5,000 میلیارد تومان بودجه برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است .

- ، شمس الدین شمسی، در شانزدهمین نشست شورای عالی نظام پرستاری اظهار داشت: خدا را شاکریم که پس از 14 سال پرستاران به آرزوها و مطالبات خود رسیده اند و تعرفه گذاری خدمات پرستاری به تصویب نهایی رسیده است و این روزها شاهد جنب و جوش فراوان در سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت برای اجرا شدن این مطالبه مهم هستیم.

وی افزود: گاهی احساس می کنیم که اهمیت و ارزش این موضوع برای برخی به اثبات نرسیده است، کسانی که سال های متمادی تعرفه گذاری را شعار خود می دانستند الان به جای خوشحالی از اجرای این قانون، با شک و تردیدهایی که ایجاد می کنند اهمیت این تعرفه ها را خدشه دار می کنند.

رییس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: در حال حاضر بیش از 5,000 میلیارد تومان بودجه برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است .

انتظار ما این است که اهمیت و ارزش قانون تعرفه گذاری خدشه دار نشود.

شمسی با بیان اینکه باید از مقام معظم رهبری صمیمانه بابت حمایتشان سپاسگزار باشیم، گفت: آیین نامه ها و دستورالعمل های قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 14 سال تلاش و پیگیری در دولت و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 5000 میلیاردی تعرفه های پرستاری مراقبت شود

بودجه 5000 میلیاردی تعرفه های پرستاری مراقبت شود