مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-25سياسي

پل آزادی افتتاح شد


گذر فرهنگی و هنری با عنوان «پل آزادی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.

- ، گذر فرهنگی و هنری پل آزادی دیروز سه شنبه 3 خرداد با حضور علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جعفرپور معاون فرهنگی هنری موزه و تنی چند از مدیران، کارشناسان و علاقمندان در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.

این گذر فرهنگی و هنری شامل غرفه های نگارخانه هنری، معرق و منبت، رادیو سرو، داده نمای خرمشهر؛ از اشغال تا آزادی ، نشر سرو و دست نوشته هایی درباره خرمشهر و دفاع مقدس است.

از دیگر بخش های جذاب این گذر فرهنگی کارگاه های نقاشی، چوب تراشی، مجسمه سازی، سفال و حجم است که توسط هنرمندان این عرصه زیر نظر راما وزیری، مدیر غارموزه وزیری برگزار می شود.

هنرمند خوشنویس استاد محمدعلی مشایخی نیز به دیوار نویسی هایی می پردازد که یاد و خاطرات آن روزها را برای رهگذران زنده می کند.

همچنین اجرای تئاترهای خیابانی در حوزه دفاع مقدس با محوریت حماسه آزادسازی خرمشهر و دزفول قهرمان و برنامه های موسیقی خیابانی از دیگر بخش های این گذر فرهنگی و هنری است.

این نمایشگاه که در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اراضی عباس آباد برگزار می شود، حد فاصل مترو همت و حقانی و در محل عبور رهگذران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل آزادی افتتاح شد

پل آزادی افتتاح شد