مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-25اقتصادي

سامانه شناسایی دستفروشان مترو راه اندازی شد


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به راه اندازی سامانه شناسایی دستفروشان مترو گفت: به دنبال این هستیم تا دستفروشان به جای فعالیت در داخل واگن ها و سکوی ایستگاه ها در مکان های مشخص کالاهای خود را عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی شایسته اصل درباره ساماندهی دستفروشان مترو تهران اظهارداشت: شرکت مترو در کنار رسالت اصلی که برای جابجایی مسافران بر عهده دارد به منظور رفاه حال شهروندان به دنبال افزایش کیفیت خدمات رسانی در سایر بخش ها نیز هست.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه ، دستفروشان مترو می توانند با ثبت و بارگذاری اطلاعات خود در سامانه شناسایی و ساماندهی دست فروشان مترو از طریق سایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به آدرس metro.

tehran.

iri اقدام کنند.

  مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت زمانی برای انجام این کار تعیین نکردیم و علی رغم اینکه جایگاه های برپایی غرفه برای دستفروشان در ایستگاه های مترو پیش بینی شده است، روند کار با توجه به درخواست های ثبت شده مشخص خواهد شد.

شایسته اصل افزود: هدف اصلی اینکار فراهم آوردن شرایطی است تا دستفروشان برای تأمین معیشت به جای عبور و مرور در داخل واگن ها و سکو ایستگاه ها و ایجاد مزاحمت برای مسافران، در مکان های مشخص کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شناسایی دستفروشان مترو راه اندازی شد

سامانه شناسایی دستفروشان مترو راه اندازی شد