مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-24اقتصادي

آمادگی شرکت های قطعه ساز کشور هند برای تامین نیاز صنعت خودروی ایران


رییس کمیته تجارت خارجی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی PHD هند با اشاره به وجود 4 هزار شرکت قطعه سازی خودرو در این کشور گفت: هند می تواند نیاز صنعت خودروسازی ایران در این زمینه را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ویجی مهتا، رییس کمیته تجارت خارجی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی PHD هند ، در نشستی با حضور رییس و جمعی از مقامات اتاق بازرگانی و صاحبان صنعت البرز، گفت: اتاق بازرگانی PHD هند با حدود 150 هزار عضو به عنوان صدای صنعت و تجارت این کشور در قالب یک سازمان غیر انتفاعی در حال فعالیت است و روابط بسیار خوبی با سازمان ها و نهادها در سطح بین المللی دارد که به انسجام و پیشبرد اقتصاد این کشور کمک شایانی می کند.

وی در ادامه با این توضیح که تولید ناخالص داخلی هند بر اساس ارزیابی بانک جهانی حدود 9 درصد است، افزود: سرمایه گذاران خارجی حتی از بزرگترین کشورهای پیشرفته اقتصاد ی دنیا از جمله چین نیز در حال سرمایه گذاری در این کشور هستند.

رییس کمیته تجارت خارجی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی PHD هند با بیان اینکه هندوستان با جمعیت 240 میلیون نفر مسلمان به دنبال گسترش سطح روابط با دیگر کشورهای اسلامی است، عنوان کرد: پذیرش واحد پول روپیه هند از سوی ایران معاملات تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت های قطعه ساز کشور هند برای تامین نیاز صنعت خودروی ایران

آمادگی شرکت های قطعه ساز کشور هند برای تامین نیاز صنعت خودروی ایران