مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-24سياسي

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس حماسه ای ملی است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است که وضعیت نوینی را در نظام جمهوری اسلامی رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه استان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است که وضعیت نوینی را در نظام جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحولات خاورمیانه رقم زد.

وی افزود: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدسی است که امام راحل در مورد آن فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد .

سردار محمدی اصل با تاکید به اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می شود، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است و ما برای این جنگ آماده ایم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تنها جنگ تحمیل شده بر کشور ما طی 200 سال گذشته بود که دشمن نتوانست طی آن یک وجب از خاک ایران را اشغال کند.

اقدام دشمنان، سپاه پاسداران را منسجم تر می کند فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ادامه با اشاره به شهادت سردار خدایی، بیان کرد: هر اقدام دشمن، عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس حماسه ای ملی است

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس حماسه ای ملی است