مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-24سياسي

روایی یک ارتشی از جهنم بعثی ها در دشت خوزستان


نظاره گر شهر که بودم اشکم در می آمد، نمی دانم چرا اما تنها ساختمانی که کمتر به آن گلوله اثابت کرده بود مسجد جامع خرمشهر بود، خواستیم به آبادان هم برویم و وضعیت آنجا را هم ببینیم اما اجازه ندادند و برگشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امروز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است، سال هاست که از این فتح بزرگ می گذرد، اما آزاد سازی خرمشهر، شیرین ترین لحظه از یک نبرد نابرابر برای ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق است.

بیرون راندن نیروهای دشمن به پشت مرزهای بین المللی تا آزادی خرمشهر از اهداف استراتژیک و تاکتیکی عملیات بیت المقدس بود که در 26 روز نبرد سخت به پیروزی و آزادی خرمشهر انجامید.

حال از آن روز های سخت به غیر از تصاویر، عکس و فیلم های آرشیوی، خاطرات بازمانده های آن روز ها هستند که مشاهداتشان همچنان برایمان شیرین است.

یک هفته ای می شد که به دنبال سرهنگ محمد معصومی بودم، معصومی یک ارتشی باز نشسته است که از اول جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشته است، تماس که  گرفتم، بعد از خوش و بش کوتاه گفت؛ اگر صحبت هایم طولانی شد ناراحت نشوید به هر حال این روایت تلخ و شیرین را قلم های بسیاری نگاشتند و از زوایایی مختلفی به تصویر کشیده اند، بدون اینکه بخواهم صحبتش را قطع کنم ادامه داد؛ ببینید صدام ارتش عراق را آورده بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایی یک ارتشی از جهنم بعثی ها در دشت خوزستان

روایی یک ارتشی از جهنم بعثی ها در دشت خوزستان