مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-24سياسي

245زندانی جرایم غیرعمد درزندانهای کهگیلویه وبویراحمد به سرمی برند


یاسوج_ مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 245 زندانی جرایم غیر عمد و محکومین مالی در زندان های استان به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور بیژنی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ستاد دیه یک مؤسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است، از مسئولان و خیرین نوع دوست و نیکوکاران می خواهم تا این ستاد مردم نهاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بیش از پیش یاری نمایند.

بیژنی تصریح کرد: 245 زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در زندان های استان به سر می برند که منتظر کمک های خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات می باشند.

وی از آزادی 15 نفر از زندانیان زندان های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران و شکات در دو ماهه سال جاری تعداد 15 نفر از محکومین مالی غیر عمد که مبلغ بدهی آنان بالغ بر ده میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان خاطرنشان کرد: برای آزادی این تعداد از زندانیان مبلغ 387 میلیون تومان از محل کمک های ستاد دیه استان و کشور، آورده زندانیان محکوم 94 میلیون، 250 میلیون معرفی به بانک و 156 میلیون تومان نیز اعسار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

245زندانی جرایم غیرعمد درزندانهای کهگیلویه وبویراحمد به سرمی برند

245زندانی جرایم غیرعمد درزندانهای کهگیلویه وبویراحمد به سرمی برند