مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-24سياسي

مسایل فنی تقاطع غیر هم سطح آزادی-ماهان بررسی شده است


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح آزادی - ماهان سال گذشته با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به دور ششم مدیریت شهری کرج تحویل داده شد، - علیرضا رحیمی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص پروژه تقاطع غیر هم سطح آزادی-ماهان، گفت: این پروژه که از سوی شورای شهر کرج به نام 9 دی نامگذاری شده است یکی از  پروژه های مهم انتقال ترافیک و رفع گره های ترافیکی این کلانشهر محسوب می شود.

وی بیان کرد: مسیرهای مختلفی از جمله بلوار باغستان، ادامه سربازان گمنام امام زمان (عج) و ادامه بلوار شهید ناصربخت به بلوار ماهان کرج اتصال دارند که افتتاح تقاطع 9 دی موجب روان شدن ترافیک در این مسیرها شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل بلوار ماهان در واقع نقش موثری در روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر کرج دارد و از تعداد چراغ های قرمز و گره های ترافیکی هسته مرکزی شهر می کاهد.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح 9 دی با وجود اشتباهاتی در دوره شورای قبل رخ داد و زمان اجرای پروژه را طولانی کرد، افزود: از جمله پروژه هایی که امروز در دست اقدام است و تا 2 ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تقاطع غیر همسطح جمهوری شمالی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسایل فنی تقاطع غیر هم سطح آزادی-ماهان بررسی شده است

مسایل فنی تقاطع غیر هم سطح آزادی-ماهان بررسی شده است