مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-23اقتصادي

تفویض اختیار تاییدیه ایمنی روش جدید برای افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از تفویض دریافت تأییدیه ایمنی ساختمان های یک تا 6 طبقه در حال ساخت تهران به دفاتر خدمات الکترونیک و معاونت های شهرسازی مناطق 22 گانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مهدی بابایی رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران  درباره واگذاری موضوع دریافت تاییده ایمنی ساختمان ها به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، اظهار داشت: در  کمیته ایمنی و پیشگیری از بحران شورای شهر، جلسات مستمری در  این خصوص با معاونت شهرسازی، معاونت خدمات شهری و  سازمان آتش نشانی شهر تهران برگزار و طبق نظرات و هم اندیش در  کمیته مقرر شد که دریافت تأییدیه ایمنی ساختمان های یک تا 6 طبقه به دفاتر الکترونیک و معاونت شهرسازی مناطق 22 گانه تفویض شود.

وی با بیان اینکه تا کنون هم حوزه اجرا و هم حوزه نظارت بر عهده سازمان آتش نشانی قرار داشت، تاکید کرد: بعد از تفویض کار اجرا به دفاتر الکترونیک و معاونت شهرسازی مناطق 22 گانه، نظارت عالیه در این حوزه همچنان توسط سازمان آتش نشانی انجام می شود.

بابایی درباره دریافت تأییدیه ایمنی ساختمان های بلندمرتبه نیز اظهار داشت: در خصوص ساختمان های بلندمرتبه فعلاً هم نظارت و هم اجرا بر عهده سازمان  آتش نشانی شهر تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار تاییدیه ایمنی روش جدید برای افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات

تفویض اختیار تاییدیه ایمنی روش جدید برای افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات