مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-23بين الملل

افول راهبردهای آمریکا


نظم جهانی موردنظر آمریکا با تدابیر تقابلی و حتی تهاجمی ایران، برهم خورده و شدت آشفتگی معادلات واشنگتن به حدی است که با اذعان و اعتراف به شکست در برابر ابرقدرت منطقه، - نمی توان مانع از سقوط سیاست های کاخ سفید در خاورمیانه شد.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- جواد منصوری: ​از زمان اعمال راهبرد فشار حداکثری توسط دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا، نظریه پردازان، سیاستمداران و تحلیلگران نسبت به ناکارآمدی آن علیه ایران هشدار دادند.

وجه مشترک تحلیل های ارائه شده، توانمندی ایران در حوزه های مختلف ، محاسبات اشتباه آمریکا ، چندقطبی شدن جهان و افول هژمونی واشنگتن در غرب آسیا بوده و این در حالی است که در ارزیابی های عمیق تر، بحث شکست سراسری در جبهه آمریکا علیه جمهوری اسلامی مطرح است.

ولید فارِس ، یکی از ضدایرانی ترین مشاوران رییس جمهور پیشین آمریکا یکی از این دست افراد است که در مورد هماورد تاریخی تهران و واشنگتن، تحقیقات گسترده به عمل آورده و به نتیجه ای شایان توجه رسیده است.

او در یکی از رسانه های جمهوری خواهان به نام نیوز مکس اذعان می کند که بعد از مطالعه در مورد حکومت ایران از آغاز تاکنون، بحران گروگان گیری دهه 1980، جنگ نیابتی ایران با اسراییل، گسترش پروژه هسته ای ایران و کنترل چهار کشور عربی توسط شبه نظامیان، جمع بندی من در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول راهبردهای آمریکا

افول راهبردهای آمریکا