مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-23سياسي

لزوم تقویت احساس کارآمدی در میان دانشجویان


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: یک حرکت اجتماعی بزرگ می تواند روحیه، نشاط و کارآمدی را در میان دانشجویان و دانشگاهیان تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از امور سامانه ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، نخستین نشست هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با کارگروه های فعال در مرکز توسعه مهارت آموزی و اشتغال برگزار شد.

 هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه گفت: سرمایه و ظرفیت فعالان مرکز به عنوان پیشرانان یک حرکت اجتماعی وسیع در دانشگاه تهران ایجاد خواهد کرد تا راه را برای ایجاد فرصت های شغلی، کشف استعدادها و به کارگیری ظرفیت های سازمان ها فراهم کند.

  وی تاکید کرد: بحث ایجاد انگیزه در میان جوانان و به ویژه دانشجویان یک اصل است از این رو شما می توانید نقش ویژه ای در این زمینه در دانشگاه تهران ایفا کنید.

بهرامی احسان با بیان اینکه اجرای موفق این طرح در دانشگاه تهران می تواند زمینه اجرای آن را دانشگاه های سراسر کشور فراهم کند، افزود: باید ایده ها و طرح ها به صورت عملیاتی اجرا و حتی قبل از برگزاری رویدادهای بزرگ، چند پیش رویداد برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت احساس کارآمدی در میان دانشجویان

لزوم تقویت احساس کارآمدی در میان دانشجویان