مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-23اقتصادي

مخزن ذخیره آب شرب 500 مترمکعبی روستای بیار به بهره برداری رسید


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان گفت: بدلیل فرسوده و قدیمی بودن مخزن ذخیره آب شرب و همچنین افزایش جمعیت ساکنین روستای بیار، یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی در این روستا احداث و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی عبدالله ایمانپور، مدیر امور آب و فاضلاب مانه و سملقان با اشاره به فرسوده بودن مخزن ذخیره آب شرب 200 مترمکعبی روستای بیار اظهارکرد: به دلیل فرسوده و قدیمی بودن مخزن ذخیره آب شرب و همچنین افزایش جمعیت ساکنین روستای بیار، یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی در این روستا احداث و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه آب شرب جمعیت یک هزار و 534 نفری روستای بیار از یک دهنه چشمه تامین می گردد، گفت: جهت بهره مندی از آب شرب سالم و بهداشتی ساکنین این روستا، تاکنون یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی احداث و 2 هزار و 400 متر خط انتقال و شبکه توزیع نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان افزود: با توجه به فرسوده بودن حدود 3 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در این روستا، نیازمند 4.

5 میلیارد تومان اعتبار هستیم که بعد از تامین اعتبار اقدامات لازم جهت اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن ذخیره آب شرب 500 مترمکعبی روستای بیار به بهره برداری رسید

مخزن ذخیره آب شرب 500 مترمکعبی روستای بیار به بهره برداری رسید