مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-23سياسي

کنگره شهدای روحانی گامی بلند در جهت جهاد تببین باشد


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: کنگره شهدای روحانی باید گامی بلند در راستای جهاد تبیین باشد وجلب اعتماد نسل جدید به گذشته انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید مورد توجه قرار گیرد.

- ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی اظهار داشت: باید تلاش شود تا پیام شهدا به جامعه و نسل جوان منتقل شود که برپایی این کنگره نقش مؤثری در این زمینه دارد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی همچنین باید در راستای تربیت اجتماعی، سیاسی و انقلابی جامعه مؤثر باشد.

وی ابراز داشت: وجود رویکرد اجتماعی و انقلابی در متون آموزشی و تربیتی حوزه و مدارس علمیه ضروری است و می بایست محصول این کنگره در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد.

آیت الله اعرافی افزود: این کنگره می بایست گامی بلند در راستای جهاد تبیین باشد؛ از این جهت که در واقع جلب اعتماد نسل جدید به گذشته انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید مورد توجه باشد و از طرفی باید تلاش شود تا امید در جامعه افزایش یابد.

کنگره ملی 4000 هزار شهید روحانی روز چهارشنبه 4 خردادماه 1401 با سخنرانی رییس جمهور، فرمانده سپاه پاسداران، مدیر حوزه های علمیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه در محل مصلی قدس قم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای روحانی گامی بلند در جهت جهاد تببین باشد

کنگره شهدای روحانی گامی بلند در جهت جهاد تببین باشد