مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 22:422022-05-22فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تمدید شد


با توجه به استقبال گسترده و درخواست متعدد هنرمندان، مهلت ارسال اثر به جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تا 10 خرداد 1401 تمدید شد.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، امین مرادی اظهار داشت: دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با هدف کشف و حمایت از استعدادها در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان و در چهار بخش بین الملل، سراسری، ویژه و جنبی از 23 تا 25 تیر در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: بخش بین الملل جشنواره غیررقابتی بوده و بخش سراسری در چهار زیر مجموعه گروه نوازی، دو نوازی، تک نوازی و مولودی خوانی برگزار می شود که بخش مولودی خوانی آن مختص آقایان است.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: بخش ویژه مختص به آثاری با محور حماسه خوانی و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند با استفاده از شعرهای حماسی و ملی، آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در صورت پذیرفته شدن در این رویداد حضور پیدا کنند.

مرادی با بیان اینکه شرایط جشنواره در بخش تک نوازی در 2 رده سنی 13 تا 19 سال (نوجوانان) و 19 سال به بالا (بزرگسالان) است، افزود: سن افراد شرکت کننده در رده سنی نوجوان در تاریخ برگزاری جشنواره نباید از 13 سال کمتر یا از 19 سال بیشتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تمدید شد