مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-22ورزشي

زندان و کارخانه ها از سطح شهر خارج شود/ نسخه ننگین یونسکو در شیراز به جایی نرسید


عضو شورای شهر شیراز با اشاره به خروج زندان عادل آباد از شیراز از مدیرکل امور زندان های فارس قدردانی کرد و خواستار خروج کارخانه ها نیز از سطح شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورا با اشاره به لزوم همکاری کمیسیون تلفیق خواستار انتقال کارخانه های سیمان، پشم شیشه، روغن نباتی نرگس از شهر به خارج از شهر شد و گفت: این خواسته مطالبه مردمی نیز می باشد که ما به نمایندگی از آنها در شورا و شهرداری جمع شده ایم،  باید برایشان کاری اساسی ،ریشه ای و زیر بنایی انجام دهیم.

او در ادامه به کلنگ زنی و آغاز ساخت اولین تصفیه خانه محلی (لوکال) خبر داد و گفت: با همدلی، همراهی و هم افزایی شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می توان آن را به 10 تصفیه خانه محلی گسترش داد.

  وی افزود: آب های تصفیه شده محلی را در حوزه فضای سبز ارتفاعات همان منطقه می توان مورد استفاده قرار داد، گسترش تصفیه خانه های کوچک  محلی، می تواند آثار پدیده تلخ خشکسالی را کاهش داده و از هدررفت فاضلاب و روان شدن آن در فضای باز و بوی نامطبوع جلوع گیری نماید، لذا لازم است از مسئولین امر قدردانی شود.

  ورزش پهلوانی در جامعه عمومی شود هاجری در ادامه با بیان اینکه در محله یک زورخانه، ورزش باستانی و روحیه جوانمردی را گسترش و ترویج می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان و کارخانه ها از سطح شهر خارج شود/ نسخه ننگین یونسکو در شیراز به جایی نرسید

زندان و کارخانه ها از سطح شهر خارج شود/ نسخه ننگین یونسکو در شیراز به جایی نرسید