مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-22حوادث

از کشف 19هزار بسته تنباکو قاچاق تا کشف 15 فقره سرقت موتورسیکلت


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف 89 طاقه پارچه قاچاق در مرکز تهران سرهنگ حسین مافی اظهار داشت: روز گذشته مأموران عملیات کلانتری رازی حین گشت زنی به یک وانت مزدا مشکوک می شوند و برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه متهم به محض مشاهده مأموران با سرعت از محل متواری شد، افزود: در یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و 89 طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل پارچه قاچاق از استان غربی کشور به قصد تحویل در بازار تهران معترف و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور است در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 19هزار بسته تنباکو قاچاق تا کشف 15 فقره سرقت موتورسیکلت

از کشف 19هزار بسته تنباکو قاچاق تا کشف 15 فقره سرقت موتورسیکلت