مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-22ورزشي

توزیع 75 سری جهیزیه و تجهیز 10 خانه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور فرمانده تیپ 48 فتح، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مدیرکل کمیته امداد استان و فرماندار بویراحمد 75 سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با مشارکت بنیاد احسان توزیع شد.

شایان نادری مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: 75 سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، گاز، فرش، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه توزیع شد.

وی بیان کرد: 50 مورد از این جهیزیه ها میان افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع و 25 سری دیگر میان زوجین کم برخودار  در مناطق محروم توزیع شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 10 سری اقلام ورزشی شامل میز تنیس، توپ فوتبال، توپ و تور والیبال، تشک های ورزش های رزمی، کیسه بوکس و وسایل ورزش زورخانه ای توزیع شد.

نادری خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری با مشارکت بنیاد احسان 100 سری جهیزیه میان زوج های کم برخودار توزیع می شود.

در ادامه سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت حماسه سوم خرداد به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: شاهد نرخ بالای بیکاری و تورم در کشور هستیم در این شرایط دولت انقلابی در حال جراحی اقتصادی است و جراحی هم دردهایی را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 75 سری جهیزیه و تجهیز 10 خانه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 75 سری جهیزیه و تجهیز 10 خانه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد