مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-22حوادث

تهران/ سرقت موتورسیکلت پیک های اینترنتی غذا در نیاوران


متهم پس از مشاهده مأموران پلیس بلافاصله با موتورسیکلت سرقتی متواری شد که پس از چند دقیقه در یک تعقیب و گریز دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شد.

- متهم پس از مشاهده مأموران پلیس بلافاصله با موتورسیکلت سرقتی متواری شد که پس از چند دقیقه در یک تعقیب و گریز دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شد.

سارق جوانی که موتورسیکلت رانندگان پیک اینترنتی غذا را در نیاوران سرقت می کرد، توسط تیمی از مأموران پلیس شاسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اردیبهشت ماه سال 1401، مأموران پلیس تهران با شکایت چند مالباخته در جریان سرقت موتورسیکلت های چند راننده پیک اینترنتی غذا در شمال تهران قرار گرفتند.

بدین ترتیب مأموران پلیس با دستور بازپرس پرونده تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند موتورسیکلت ها مقابل چند رستوران توسط یک سارق حرفه ای به سرقت رفته است.

تحقیقات بیشتر مأموران پلیس مشخص کرد سارق جوان، هنگامی که رانندگان پیک برای دریافت غذا وارد رستوران می شده اند، دست به سرقت موتورسیکلت زده است.

مأموران پلیس هنگامی که متوجه شدند صحنه های سرقت به دوربین مداربسته مجهز است به بازبینی آنها پرداخته و سارق حرفه ای را شنایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران/ سرقت موتورسیکلت پیک های اینترنتی غذا در نیاوران

تهران/ سرقت موتورسیکلت پیک های اینترنتی غذا در نیاوران