مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-22اقتصادي

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان


معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان هستند و تاکنون 10 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

- ، علیرضا یزدانی ظهر یک شنبه در آیین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و افتتاح مرکز خیر ساز مجمع سلامت اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت در سال 1383 راه اندازی شد و تا به امروز بیش از 300 دفتر در کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان بودند و تاکنون 10 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت کشور افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که ایجاد شده است خیرین یاری کننده حوزه درمان هستند و در مجمع خیرین کشور تلاش بر این است تا اولویت های حوزه درمان در کشور شناسایی شود.

یزدانی در خصوص شهرستان ساوه گفت: علاوه بر رصد نواقص درمانی در این شهرستان تلاش می کنیم بیمارستان 250 تخت خوابی ساوه نیز با حمایت های وزارت بهداشت و خیرین به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ضروری است در عرصه های مختلف یاری کننده دولت باشیم تا کشور از این مشکلات با سربلندی عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان