مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-05-21پزشكي

پویش سلامتی را قدم بزن در یزد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در راستای ترویج فرهنگ سلامتی، پویش سلامتی را قدم بزن اول خرداد ماه در استان برگزار می شود.

- دکتر محسن میرزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: پویش سلامتی را قدم بزن به منظور ترویج سبک زندگی سالم و بر اساس سلامتی برای همه از ساعت 8:30دقیقه صبح فردا یکشنبه اول خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای این پویش از مسیر بوستان راه اهن به سمت پارک شادی افزود: شرکت کنندگان مسیر 3 الی 4 کیلومتری را با قدم زدن، دویدن یا ویلچر طی خواهند کرد و شرکت در پویش برای عموم آزاد است.

معاون علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: سلامتی را قدم بزن یک پلتفرم جهانی برای ارتقای سلامت است که تاکنون در سال های 2019 و 2020 در جهان به نام Walk the Talk انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: حمایت کنندگان از این پویش می توانند در صفحه الکترونیک سایت پویش سازمان جهانی بهداشت، به ادرس https://www.

njuko.

net/wtt-2022/register/81926 https://www.

njuko.

net/wtt-2022/register/81922 نام، جنسیت و ایمیل خود را ثبت کنند و در نهایت مشخص می شود که هر کشور چند شرکت کننده داشته است.

دکتر میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این پویش به منظور ترویج فرهنگی سلامتی، می توانند از هشتگ های #الگوباشید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سلامتی را قدم بزن در یزد

پویش سلامتی را قدم بزن در یزد