مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-21اقتصادي

باید انحصار حمایت از خودروساز دولتی شکسته شود


سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به ظرفیت خوب گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری اشاره و بیان کرد: در بخش تولید خودروهای تجاری از جمله کامیونت و اتوبوس های شهری ظرفیت مناسبی دارد و باید این ظرفیت تقویت و توسعه یاید تا در آینده بتوانیم از واردات محصولات مشابه خارجی بی نیاز شویم.

میرسلیم خاطرنشان کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی از تولید محصولات با کیفیت و ارتقا و توسعه آن حمایت خواهد کرد.

انتظار داریم قسمت محصولات گروه بهمن اقتصادی تر باشد جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن با بیان اینکه شرکت خودروسازی بهمن محصولات خوبی تولید کرده است، اظهارداشت: البته انتظار داریم قیمت محصولات این گروه خودروسازی اقتصادی تر باشد تا عموم مردم بتوانند از این خودروها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انحصار ایجاد شده توسط خودروسازان دولتی موجب شده تا خودروساز بخش خصوصی نتواند در این صنعت کار کند، تصریح کرد: متاسفانه نگاه دولت ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید انحصار حمایت از خودروساز دولتی شکسته شود

باید انحصار حمایت از خودروساز دولتی شکسته شود