مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-21اقتصادي

توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است


عضو هیات مدیره تاصیکو در حاشیه بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان گفت: توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به به مالکیت معدن سنگ آهن است.

- به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده فولاد ایران با هدف تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردها در نهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری و تجهیزات وابسته در کرمان حضور فعالانه ای دارد و مسئولان و کارشناسان این شرکت با همکاری شرکت های وابسته پویش معادن،پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه و معادن زغال سنگ البرز شرقی با اختصاص غرفه ای به پاسخگویی و ارائه رویکردها، دستاوردها و توانمندی های مادر صنعت فولاد کشور به مسئولان، مخاطبان و مدعوین پرداخته اند.

این نمایشگاه، فرصت مغتنمی جهت دستیابی به راهکارهای مناسب در راستای مرتفع نمودن چالش های شرکت در خصوص تامین پایدار مواد اولیه است.

این نمایشگاه با شرکت140 شرکت معدنی، 20 شرکت دانش بنیان و 20 شرکت که نمایندگی شرکت های خارجی را دارند، 28 لغایت 31 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در کرمان در حال برگزاری و پذیرای بازدید کنندگان است.

حمیدرضا شاهوردی عضو هیات مدیره تاصیکو در حاشیه بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان با اشاره به شناخت از زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است

توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است