مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-21سياسي

الگوسازی در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر الگوسازی در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برای این منظور از نیروهای متخصص بومی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه رعایت عدالت در توزیع بودجه و امکانات همچنین نیروی انسانی از جمله مهمترین تأکیدات ما به مسئولان این اداره کل است، تاکید داشت: باید برای این منظور از ظرفیت نیروهای فرهیخته در آموزش و پرورش استان سمنان استفاده و به خصوص در توزیع نیروی انسانی اقدامات خوبی را صورت داد.

وی با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین و همچنین الگوسازی در گام دوم انقلاب است، تاکید کرد: الگوسازی در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد چرا که تربیت نسل آتی انقلاب را بر عهده دارد و این رسالتی خطیر است.

خیزش نیروهای نخبه امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه محل خیزش نیروهای توانمند و نخبه است، ابراز کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و آموزش و پرورش وظیفه ای خطیر در تربیت انسان های مسئولیت پذیر و توانمند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش

الگوسازی در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش