مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-21سياسي

کنگره ملی 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود/ هشدار به صهیونیست ها


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری کنگره ملی 4000 شهید روحانی با پیام رهبر معظم انقلاب و سخنرانی رییس جمهور در روز چهارشنبه 4 خرداد در شهر مقدس قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مصلی قدس قم و با حضور خانواده های معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم قم برگزار می شود.

سردار شریف عنوان داشت: در این کنگره رییس جمهور، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع)، آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

وی بیان داشت: مدارک طلبگی تمامی 4 هزار شهید روحانی استعلام شده و از سوی دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز این آمار را تأیید رسمی کرده است.

وی افزود: نمایشگاهی با 50 غرفه در خصوص شهدای روحانی با حضور 31 استان در محل مصلای قدس برپا می شود و تا 10 خردادماه ادامه دارد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس بیان داشت: ورود به عرصه سازندگی کشور بعد از 8 سال دفاع مقدس ضرورت داشت و ورود سپاه و بسیج در این عرصه رویکرد مثبت و قابل تحسینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود/ هشدار به صهیونیست ها

کنگره ملی 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود/ هشدار به صهیونیست ها