مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-21ورزشي

خط قرمز روی نام مربی پرسپولیس/ خداداد عزیزی جانشین کریم باقری!


تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در کانادا آماده می کند با تغییراتی راهی این سفر خواهد شد که مهمترین آن حذف مربی پرسپولیس و حضور احتمالی دوست قدیمی وی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کانادا در بامداد 16 خرداد ماه برنامه ریزی می کند که طبق اعلام فدراسیون کانادا 50 نفر می توانند مسافر ونکوور برای این بازی باشند.

فدراسیون فوتبال ایران نیز لیست اسامی افرادی را که می توانند در این سفر همراه تیم ملی ایران باشند آماده کرده است تا با نظر دراگان اسکوچیچ برای انجام امور اداری مربوط به صدور روادید اقدام شود.

خط قرمز روی اسم آقا کریم فدراسیون فوتبال ایران در حالی برای دریافت روادید کاروان تیم ملی ایران به سفارت کانادا در استانبول ترکیه نامه نگاری کرده است که در لیست اعلام شده خبری از اسم کریم باقری نیست.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به همراه مسئولان اجرایی فدراسیون فوتبال با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 با حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی مخالفت کرده اند.

از این رو اسم کریم باقری از جمع دستیاران اسکوچیچ خارج شده است و او به طور قطع در سفر به کانادا همراه ملی پوشان نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز روی نام مربی پرسپولیس/ خداداد عزیزی جانشین کریم باقری!

خط قرمز روی نام مربی پرسپولیس/ خداداد عزیزی جانشین کریم باقری!