مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 06:322022-05-21سياسي

مشکلات تمدید پروانه مطب ها/قرارداد بیمه ها باید منصفانه باشد


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، موضوع تمدید پروانه مطب ها به شرط قرارداد با بیمه ها را دارای اشکالات زیرساختی دانست که باید حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رییس زاده گفت: وظیفه قانونی که مجلس در بودجه 1401 در زمینه اجرای نسخه الکترونیک برعهده سازمان نظام پزشکی گذاشته است، موضوع امضای الکترونیک بود و تاکنون نزدیک به 70 هزار کارت هوشمند که دارای امضای الکترونیک است، صادر شده است.

وی افزود: هر پزشکی که درخواست کند سازمان نظام پزشکی در کمترین زمان ممکن کارت امضای الکترونیک وی را صادر می کند، معطلی و در صف ماندن در این زمینه وجود ندارد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی ادامه داد: کارت امضای الکترونیک به تنهایی مشکل را حل نخواهد کرد، نیازمند سامانه های دیگری همچون usb و اپلیکیشن موبایلی هستیم، زیرساخت های این موضوع را نیز فراهم کردیم و با سازمان های بیمه گر هماهنگ کردیم تا این نرم افزارها قابل تطابق باشد و فکر می کنم تا پایان خرداد اپلیکشین موبایلی در اختیار همه اعضای نظام پزشکی قرار بگیرد.

رییس زاده گفت: جامعه پزشکی در موضوع نسخه الکترونیک حداکثر همکاری را داشته و آموزش نسخه نویسی الکترونیک به جامعه پزشکی یکی از اقداماتی بود که سازمان نظام پزشکی در این زمینه انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تمدید پروانه مطب ها/قرارداد بیمه ها باید منصفانه باشد

مشکلات تمدید پروانه مطب ها/قرارداد بیمه ها باید منصفانه باشد