مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-20سياسي

آزادسازی خرمشهر یادگار جوانان اول انقلاب برای نسل های بعد است


امام جمعه چادگان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدای آن گفت: این پیروزی یادگار جوانان اول انقلاب، برای نسل های جوان بعدی است و از همه مردم جهت شرکت در برنامه آتی که جهت گرامیداشت این روز و شهدای پرافتخار آن برگزار می شود دعوت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سید محمد بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رحلت حجت الاسلام فاطمی نیا اظهار داشت: در ابتدای هفته شاهد رحلت یکی از علمای بزرگ جهان تشیع آیت الله فاطمی نیا بودیم، او یک عالم محبوب و جوان پسند بود که اکثر جوانان خطابه ها، منبرها، اخلاق و نکات شیرین و نغزش را می پسندیدند؛ فقدان این خطیب شهیر برای جهان تشیع ضایعه ای بزرگ است.

وی با اشاره به سی ام اردیبهشت و روز ملی جمعیت بیان داشت: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت نابسامان جمعیت و جوانی جمعیت مکرراً تذکر می دهند؛ طبق آمار اعلام شده، آمار ناباروری در دنیا 30 درصد است در حالی که در جوامع اسلامی رشد 40 درصدی پیدا کرده است.

بنی جمالی 2 تهدید بزرگ جمعیت را طلاق و سقط جنین دانست و خاطرنشان کرد: آمار طلاق و سقط جنین قانونی و غیر قانونی بسیار زیاد است؛ نیاز است که خانواده ها در خصوص موضوع طلاق آموزش ببینند تا از این موضوع پیشگیری شود؛ در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر یادگار جوانان اول انقلاب برای نسل های بعد است

آزادسازی خرمشهر یادگار جوانان اول انقلاب برای نسل های بعد است