مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-19سياسي

دانشگاهیان در اصلاحات اقتصادی نقش آفرینی کنند


دانشگاهیان در اجرای اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم نقش آفرینی کنند.

- ، عابدین خرّم امروز در نشستی با رؤسای دانشگاه های استان، گفت: دولت در اجرای سیاست های خود کاملاً با برنامه وارد شده و همراهی نخبگان و فرهیختگان را برای خود لازم می داند.

وی اظهار داشت: دانشگاه ها مرکز و محل طلوع حرکت های دانش بنیان هستند و قطعاً برای تحقق شعار سال، راهبردها و برنامه های مشخصی دارند.

وی افزود: از سال گذشته یک کار اساسی در حوزه دانش بنیان استان شروع شده بود که با نام گذاری سال 1401 به عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب، برنامه های این حوزه با جدیت بیشتری دنبال می شود.

خرّم با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم این است که دانشگاه ها مأموریت محور باشند، افزود: استانداری تمام قد از حرکت های دانش بنیان حمایت می کند و از دانشگاه ها می خواهم که این موضوع را یک فرصت بدانند.

وی گفت: امیدوارم با همکاری و اهتمام جدی دانشگاه های استان، قدم های خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان برداریم و هر دانشگاه تبریز را به یک قطب دانش بنیان در سطح کشور تبدیل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و گفت: نظرات دانشگاهیان به عنوان یکی از گروه های مرجع، در تبیین و توجیه حرکت تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان در اصلاحات اقتصادی نقش آفرینی کنند

دانشگاهیان در اصلاحات اقتصادی نقش آفرینی کنند