مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-19اقتصادي

465 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 465 هزار لیتر سوخت قاچاق طی سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ناصر فرشید شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 465 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون بیش از 83 میلیارد ریال کالای اساسی کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل 453 درصد رشد را نشان می دهد.

فرشید از کشف 850 هزار لیتر سوخت قاچاق طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال 99 بیش از 69 درصد افزایش دارد.

وی 15 هزار متر پارچه قاچاق را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری دانست و گفت: کشفیات حوزه پارچه در سال 1400 نسبت به 99 بیش از 21 درصد رشد را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی با تمام توان با کالای قاچاق مبارزه می کند، گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان برخورد شدیدی خواهد داشت.

وی بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

465 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

465 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد