مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-05-18بين الملل

روسیه به تعهدات خود در زمینه تسلیحات شیمیایی عمل کرده است


روسیه از غرب می خواهد که از ترساندن افکار عمومی با تهدید شیمیایی روسیه دست بردارد.

- ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآور شد که روسیه زودتر از موعد مقرر و تحت کنترل شدید بین المللی، به طور کامل به تعهدات خود برای نابودی سلاح های شیمیایی عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، مسکو تاکید دارد که کشورهای غربی با ادعای سلاح شیمیایی در حال روسیه هراسی هستند.

در همین ارتباط نیز، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: مسکو از سیاستمداران غربی می خواهد که از ترساندن افکار عمومی خود با تهدید شیمیایی غیرواقعی روسیه دست بردارند.

این دیپلمات گفت که وزارت خارجه روسیه به گمانه زنی های برخی از سیاستمداران غربی و در درجه اول ایالات متحد توجه می کند و می داند که غربی ها ادعا کرده اند که روسیه در حال استفاده یا آماده شدن برای استفاده از موجودی عوامل شیمیایی است.

زاخارووا گفت: ما از محافل سیاسی کشورهای غربی می خواهیم که از ارعاب افکار عمومی خود با تهدید شیمیایی موجود روسیه دست بردارند.

فدراسیون روسیه بی وقفه به رعایت اصول و هنجارهای حقوق بین الملل ادامه می دهد، یکپارچگی کنوانسیون سلاح های شیمیایی (CPCW) را تضمین می کند، از جمله با جلب فوری اطلاعات وزارت دفاع به کشورهای عضو ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به تعهدات خود در زمینه تسلیحات شیمیایی عمل کرده است

روسیه به تعهدات خود در زمینه تسلیحات شیمیایی عمل کرده است