مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-18سياسي

تولید قطعات مورد نیاز صنعت مس بر اساس فناوری نوین/ضرورت توسعه شرکت های دانش بنیان


تولید قطعات مورد نیاز صنعت مس بر اساس فناوری و نوآوری از محورهای ست که برای صنعت مس تعریف کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری و تجهیزات وابسته، معادن را نعمت های عظیم الهی دانست که در استان کرمان به وفور وجود دارد و وظیفه همگان است که ضمن پاسداشت این نعمت الهی از هدر رفت این منابع جلوگیری کنند.

وی برپایی نمایشگاه ها را یکی از  بهترین فرصت ها برای  معرفی ظرفیت ها و برنامه هایی که انجام شده و قرار است انجام شود دانست و تصریح کرد: تعامل سرمایه گذاران و شرکت ها با یکدیگر باید از ثمرات این نمایشگاه ها باشد.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: این اختراعات و ابتکارات مایه غرور ملی است و دلیل اهمیت آن علاوه بر وجود صنایع معدنی، وجود شرکت بزرگ صنایع ملی مس است که جایگاه مهمی در اقتصاد کشور دارد و بعد از نفت رتبه دوم در معادلات جهانی از آن مس خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز جای وزیر صمت و استاندار کرمان در این محل خالی ست و ضرورت داشت که حضور داشته باشند، گفت: تلاش شود سال آینده این نمایشگاه از استانی به ملی و بین المللی ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قطعات مورد نیاز صنعت مس بر اساس فناوری نوین/ضرورت توسعه شرکت های دانش بنیان

تولید قطعات مورد نیاز صنعت مس بر اساس فناوری نوین/ضرورت توسعه شرکت های دانش بنیان