مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-18حوادث

ماجرای دستبرد به انبار دستگاه های کارت خوان!


نوجوان 16 ساله ای که متهم است به انبار دستگاه های کارت خوان دستبرد زده است با تلاش نیروهای تجسس کلانتری معراج مشهد درحالی دستگیر شد که ادعا می کند همه دستگاه ها را خریده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل مدیر یک شرکت فروش دستگاه های الکترونیکی وقتی با سرقت دستگاه های کارت خوان در انبار شرکت روبه رو شد بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش داد.

به دنبال این گزارش و با دستور سرگرد آزادواری (رییس کلانتری معراج) گروهی از نیروهای کارآزموده کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی را در این باره آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی و رصدهای اطلاعاتی برای کشف 20 دستگاه کارت خوان که شماره سریال آن ها به ثبت رسیده بود، در حالی ادامه یافت که افسران تجسس با استفاده از منابع و مخبران محلی به سرنخ هایی از فروش غیرقانونی دستگاه های کارت خوان در بولوار توس مشهد دست یافتند.

بنابراین گروه تجسس به سرپرستی سرگرد قنبری و در پوشش خریدار کالا، خود را به فروشنده نزدیک کردند اما تحقیقات غیرمحسوس که از طریق مخبران و واسطه های محلی ادامه داشت به نتایجی رسید که نشان می داد: فروشنده دستگاه های کارت خوان یک نوجوان 16 ساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، نیروهای انتظامی مدتی عملیات را به تاخیر انداختند و بررسی های دقیق تری را انجام دادند ولی همه سرنخ ها باز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دستبرد به انبار دستگاه های کارت خوان!

ماجرای دستبرد به انبار دستگاه های کارت خوان!