مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-18اقتصادي

1500 تیم بازرسی مراحل عرضه کالا در فارس را نظارت می کنند


بازرس ویژه استاندار فارس از فعالیت بیش از یک هزار و 500 تیم بازرسی در سراسر استان خبر داد و گفت: تمامی مراحل عرضه کالا زیر ذره بین ناظران و بازرسان است.

- ، علی اصغر دیمی با اشاره به اجرای طرح مردمی عادلانه کردن یارانه ها توسط دولت، اظهار کرد: بازرسان و ناظرین ادارات جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی استان فارس قبل از اعلام این طرح، نسبت به اقدامات و مشکلات احتمالی توجیه شدند.

دیمی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح، تیم های نظارتی در میدان حضور فعال پیدا کردند، تاکید کرد: نظارت ویژه برای جلوگیری احتمالی از اقدامات سودجویان و گران فروشی در سطح بازارها، فروشگاه ها، انبارها و حتی کشتارگاه های تمامی شهرستان های استان فارس علی الخصوص شهرستان شیراز صورت پذیرفت.

بازرس ویژه استاندار فارس از فعالیت بیش از 1500 تیم بازرسی در سراسر استان خبر داد و گفت: تمامی مراحل عرضه کالا زیر ذره بین ناظران و بازرسان است.

وی با بیان اینکه بازدید و سرکشی نامحسوس از فروشگاه های بزرگ و کوچک برای جلوگیری از تخلفات سودجویان ادامه دارد اضافه کرد: بیش از 1400 مورد بازرسی توسط 3 هزار ناظر طی هفته گذشته انجام شده است.

دیمی، تاکید استاندار فارس را در خصوص پیگیری مشکلات مردم و شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکلات مردم در خصوص عدم دریافت یارانه با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 تیم بازرسی مراحل عرضه کالا در فارس را نظارت می کنند

1500 تیم بازرسی مراحل عرضه کالا در فارس را نظارت می کنند