مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-18سياسي

مازندران نباید فقیر داشته باشد/ توزیع 370 هزار برگه بارکد QR در استان


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استان ما با مواهب الهی فقیر داشته باشد ناسپاسی است، گفت: آب، خاک، فضای سرسبز داریم، اما بازهم فقیر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی کشور با بیان اینکه کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان مجموعا 100 میلیارد تومان کمک های مردمی در شهرهای مختلف جمع آوری کردند، اظهار کرد: این امر نشان دهنده این است که مردم مازندران مردم خیر و دلسوز هستند و گیرنده هم باید وارد و عاقل و پرتحرک باشد و عزت شخصی خود را فدای کوچک شدن برای درخواست برای دیگران است، کند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی نیروی انسانی باید نیروهایی که تفکر انقلابی و جهادی دارند، را بر سرکار بیاوریم، افزود: بعضی از نهادها کسانی را که خیلی همراه با ارزش ها و هم نگاه ارزش ها نیستند،  مسؤولیت می دهند که این امر نیروهای انقلابی را منزوی می کنند در کمیته امداد در این زمینه فعالیت های خوبی شده است.

  نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه کمیته امداد یک ماموریت فوری، زمان بندی شده و بلندمدت دارد، تصریح کرد: ماموریت بلندپایه در کمیته امداد امام خمینی اغنا است و باید سیاست های اقتصادی ما به سمت و سویی باشد فقیر نداشته باشیم و همه غنی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نباید فقیر داشته باشد/ توزیع 370 هزار برگه بارکد QR در استان

مازندران نباید فقیر داشته باشد/ توزیع 370 هزار برگه بارکد QR در استان