مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-18سياسي

کشورهای منطقه نگران جرایم سازمان یافته هستند


جرایم سازمان یافته، کشورهای منطقه را نگران کرده است، از این رو ارتقا تعاملات بین دو کشور به روابط دو جانبه بین اینترپل کشورها از ضروریات است.

- ، سردار هادی شیرزاد با هیئت همراه در اجلاس اینترپلی مبارزه با تبانی و فساد در کشور امارات با ژنرال سعیدعبدالله السویدی رییس اینترپل ابوظبی، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سردار هادی شیرزاد به بیان محورهای مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت های پلیس بین الملل پرداخت و گفت: امید است این دیدار باعث ارتقا سطح تعاملات و استفاده از ظرفیت های هر دو کشور برای برقراری امنیت، رسیدگی به جرایم سازمان یافته، برخورد با متهمان بین المللی، مبارزه با قاچاق سلاح و مواد مخدر شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: جرایم سازمان یافته، کشورهای منطقه را نگران کرده است، از این رو ارتقا تعاملات بین دو کشور به روابط دو جانبه بین اینترپل کشورها از ضروریات است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این دیدارها باعث ارتقا تعاملات، انتقال و تبادل اطلاعات و تجربیات خواهد شد، گفت: تمامی ظرفیت ها و امکاناتی که در جمهوری اسلامی ایران و دولت امارت وجود دارد می تواند باعث ارتقا امنیت بیشتر در هر دو کشور شود.

لزوم ارتقا سطح دیپلماسی پلیسی دو کشور در ادامه این دیدار ژنرال سعیدعبدالله السویدی ضمن ابراز خرسندی به لزوم گسترش روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای منطقه نگران جرایم سازمان یافته هستند

کشورهای منطقه نگران جرایم سازمان یافته هستند