مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-18سياسي

دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی مراقب اقشار ضعیف باشد


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به طرح اصلاح نظام اقتصادی و نظام پرداخت یارانه ها گفت: دولت محترم باید دقت کند که جبران افزایش قیمت ها به خوبی انجام شود تا اقشار ضعیف آسیب نبینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با تشکر از اقدام دولت و رییس جمهور برای آغاز اصلاح نظام پرداخت یارانه ها به بیان چند نکته در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: در این طرح باید دقت شود که جبران افزایش قیمت ها به خوبی صورت گیرد تا اقشار ضعیف آسیب نبینند.

وی ادامه داد: در خلال اجرای این طرح باید توجه شود که ریشه گرانی و کوچک شدن سفره مردم در سال های گذشته تورم بوده و ریشه تورم نیز در سوء مدیریت و کسری بودجه دولت است لذا اصلاح نظام اقتصادی و بانکی باید در اولویت برنامه های دولت باشد.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: کسانی که باید یارانه به آنها پرداخت شود به خوبی شناسایی شوند و به صورت عادلانه این مبالغ به حساب آنها واریز شود.

پژمان فر تصریح کرد: توجه کنیم که این مبالغ پرداختی، کمک معیشتی نیست بلکه یارانه پنهانی است که تا کنون فقط عده ای از آن استفاده می کردند و حالا باید عادلانه توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی مراقب اقشار ضعیف باشد

دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی مراقب اقشار ضعیف باشد