مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-18سياسي

تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری در کرمان


مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان برگزاری میز خدمت مدیران عشایری، اعزام گروه های جهادی دامپزشکی، ویزیت و واکسیناسیون رایگان، مسابقات بومی و محلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، شهریار سیاری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج عشایری با اشاره به اینکه عشایر حافظان واقعی آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هستند، اظهار داشت: با توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی که در بین عشایر وجود دارد آسیب های اجتماعی که در بین جوامع روستایی و شهری وجود دارد در بین عشایر خیلی کمتر و حتی نزدیک به صفر است.

وی عنوان کرد: عشایر  در عرصه  اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی تنها  قشر تولید کننده ای هستند که با کمترین هزینه بالاترین راندمان را دارند و در تولیدات کشور نقش ایفا می کنند.

سیاری با اشاره به اینکه یکی از چالش های کنونی دنیا بحث امنیت غذایی است، بیان داشت: عشایر در زمینه امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارند و در جامعه عشایری استان کرمان ظرفیت ها و فرصت های باالفعل و باالقوه ای وجود دارد و باید حمایت شوند.

مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان افزود: می توانیم از ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و تولیدات  عشایری برای توسعه هرچه بیشتر استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری در کرمان

تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری در کرمان