مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-18فرهنگي

ضربه ای که کرونا به رابطه مخاطب تئاتر با نمایشنامه خوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که روز سه شنبه 27 اردیبهشت در نمایشنامه خوانی خواستگاری بر مبنای نمایشنامه ای از آنتوان چخوف که در حوزه هنری اجرا شد حضور داشت، - فرهاد بشارتی که روز سه شنبه 27 اردیبهشت در نمایشنامه خوانی خواستگاری به عنوان نقش خوان حضور داشت، معتقد است کرونا رابطه مخاطب تئاتر با نمایشنامه خوانی را مخدوش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که روز سه شنبه 27 اردیبهشت در نمایشنامه خوانی خواستگاری بر مبنای نمایشنامه ای از آنتوان چخوف که در حوزه هنری اجرا شد حضور داشت، درباره این تجربه گفت: دفتر طنز حوزه هنری به عنوان متولی طرح لبخند صحنه یک سری نمایشنامه های کمدی را انتخاب کرده اند تا در زمان های مختلف به صورت نمایشنامه خوانی اجرا شود.

من پیش تر در 2 کار آواز قو و در انتظار گودو نتوانستم همراه باشم، اما در نمایش خواستگاری که اجرای آن نیاز به لهجه گیلکی هم داشت، پذیرفتم و با صلاحدید دوستان در خدمت پروژه بودم.

وی افزود: رضا گیلانپور کارگردان این نمایشنامه خوانی از همشهری های ما است که در دوران دانشگاه هم هم دوره بودیم و تا به امروز هم سال های سال است همکاری مشترک داشته ایم و به خوبی با یکدیگر آشنایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه ای که کرونا به رابطه مخاطب تئاتر با نمایشنامه خوانی

ضربه ای که کرونا به رابطه مخاطب تئاتر با نمایشنامه خوانی