مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-17ورزشي

نسل جوان استان سمنان با ورزش پهلوانی آشنا شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت آشنایی نسل جوان استان با ورزش پهلوانی تاکید کرد و گفت: باید از پیشکسوتان این عرصه کمک گرفت.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر سه شنبه در نشستی با ورزشکاران رشته های پهلوانی استان سمنان به میزبانی دفتر خود درباره ویژگی های این ورزش، تاکید کرد: جوانمردی و پای بندی به اعتقادات از مهمترین ویژگی های این ورزش است.

وی با بیان اینکه مهمترین معیار ورزش پهلوانی و زورخانه ای اخلاق است، ابراز کرد: این ورزش همچنین ادب و گذشت را می آموزد که مهمترین ویژگی ها برای تربیت نسل آتی محسوب می شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان در راستای ترویج این رشته تلاش کنند، گفت: نسل جوان استان با ورزش پهلوانی آشنا شود و برای این کار باید از پیشکسوتان این عرصه کمک گرفت.

مطیعی با بیان اینکه ورزش باستانی و پهلوانی در روحیه جوانان ما تأثیر بسزایی خواهد داشت، بیان کرد: ترویج ورزش پهلوانی ورزشکاران با شخصیت و منش امام علی (ع) ویژگی مهمی است که باید اساس ترویج این ورزش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ورزش زورخانه ای توجه به ارزش ها و اعتقادات اثر و جایگاه مهمی دارد، گفت: پیشکسوتان در این عرصه کمک کنند تا بتوانیم جوانان استان را وارد ورزش پهلوانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان استان سمنان با ورزش پهلوانی آشنا شود

نسل جوان استان سمنان با ورزش پهلوانی آشنا شود