مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-17حوادث

قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا


سارق 32 ساله ای که هنگام پرسه زنی در یکی از جمعه بازارهای مشهد ، افسر نیروی انتظامی را به ضرب چاقو به شهادت رسانده بود، با صدور حکمی از سوی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به قصاص در ملأعام محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ظهر ششم اسفند سال گذشته، یکی از شهروندان با مشاهده جوانی که به طرز مشکوکی در لابه لای موتورسیکلت های پارک شده در پارکینگ جمعه بازار شهید شوشتری مشهد پرسه می زد، خود را به یکی از افسران یگان ویژه مستقر در محل جمعه بازار رساند و او را از ماجرا آگاه کرد.

افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی نیز برای پیشگیری از وقوع جرم، بی درنگ راهی پارکینگ شد و در حالی که می دانست، جوان مظنون قصد سرقت موتورسیکلت را دارد، کنارش قرار گرفت و او را نصیحت کرد اما سارق ناجوانمرد ناگهان کاردی را از زیر پیراهنش بیرون کشید و برای فرار از محل، دو ضربه به کتف و ران این افسر رشید وارد کرد.

همزمان با فرار سارق 32 ساله از محل ارتکاب جرم، ستوان احسان پای خسته نیز به مرکز درمانی انتقال یافت اما ساعتی بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به قسمت ران پا، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در پی شهادت این افسر وظیفه شناس، سردار محمد کاظم تقوی( فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای دستگیری ضارب فراری صادر کرد و بدین ترتیب گروه ورزیده ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا

قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا