مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-17سياسي

هدف بسیج سازندگی همدان ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی است


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هر گروه جهادی که بتواند فعالیت بیشتری داشته باشد سهم بیشتری از تسهیلات دریافت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در بازدید و افتتاح طرح های بسیج سازندگی با بیان اینکه اجرای طرح های بسیج سازندگی بسیار امیدوارکننده و موفقیت آمیز است اظهار کرد: هدف ما ایجاد فرهنگ کار و سوق دادن مردم به سمت کارهای کارگاهی و مشاغل خانگی است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های خوب مسئولان شهرستان هم افزایی در این زمینه ایجاد شده است گفت: امسال تغییراتی در بحث بودجه شده که بیشتر به صورت متمرکز در استان تصمیم گیری می شود و در این زمینه هر گروهی که بتواند فعالیت بیشتری داشته باشد سهم بیشتری از تسهیلات دریافت می کند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان کارگاه های ملایر را در حوزه بسیج سازندگی بسیار موفق دانست و افزود: در بازدیدی که داشتیم نشان می دهد آینده شهرستان ملایر در این حوزه خوب است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های سوم خرداد این رویداد را مقطعی از دفاع مقدس و سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: برنامه های مختلفی در استان داریم که یکی از آنها برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در پایگاه نوژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف بسیج سازندگی همدان ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی است

هدف بسیج سازندگی همدان ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی است