مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-17اقتصادي

شناسایی 8 انبار احتکار در ابهر/ 4 واحد نانوایی پلمب شد


فرماندار شهرستان ابهر از شناسایی 8 انبار احتکار در این شهرستان خبر داد و گفت: 21تن کالای احتکار شده شامل ماکارونی و روغن از 8 انبار در این شهرستان کشف و اقلام موجود در آنها ضبط شد.

- احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابه ر در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به شناسایی 8 انبار احتکار در این شهرستان اظهار کرد: 21تن کالای احتکار شده شامل ماکارونی و روغن از 8 انبار در این شهرستان کشف و اقلام موجود در آنها ضبط شد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به کالا های کشف شده، تصریح کرد: بخشی از کالاهای کشف شده از طریق بهزیستی در اختیار مددجویان قرار گرفت، بخشی نیز با همان قیمت های قبلی از طریق ارائه به 20 خرده فروشی به شهروندان فروخته شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر تعداد تیم های نظارت بر بازار این شهرستان از 6 اکیپ به 25 اکیپ افزایش یافته است، افزود: در برخورد با محتکران و گرانفروشان چه در واحدهای خرد و چه در واحدها معمولی و فروشگاه های بزرگ هیچ گونه تعارفی نداریم.

فرماندار ابهر از ابطال پروانه یک واحد نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار واحد نانوایی نیز به دلیل تخلف احتکار آرد و کم فروشی پلمب شدند و به بیش از 20 واحد نانوایی نیز اخطار پلمب داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 8 انبار احتکار در ابهر/ 4 واحد نانوایی پلمب شد

شناسایی 8 انبار احتکار در ابهر/ 4 واحد نانوایی پلمب شد