مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-17سياسي

جوانان دغدغه مند برای تبلیغ دین به میدان بیایند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جوانان دغدغه مند برای تبلیغ دین باید به میدان بیایند و نباید به داشتن میزها بسنده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه یکی از سختی هایی که در جریان ارتباط با نسل جوان امروزی داریم این است که سخنرانی هایی را داریم که مخاطب خاص خودش را ندارد، اظهار داشت: در این زمینه باید بازنگری داشته باشیم و عملکرد 40 ساله مان را در سازمان تبلیغات اسلامی ارزیابی و آسیب شناسی کنیم.

با مدیریت های بلند مدت در همه بخش ها مخالف هستم وی با بیان اینکه با مدیریت های بلند مدت در همه بخش ها مخالف هستم، ابراز داشت: امروز اگر مسئولان در شرایط فعلی حرف از امکانات زدن خوب نیست، یکی از مراجعات دائمی ما در اداره کل تبلیغات درخواست اتاق، میز و صندلی است، این امکانات را برای چه می خواهید؟ مگر قبل از انقلاب اسلامی در رژیم پهلوی اتاق و دفتری نبود اما تأثیرات بسزایی را داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: امروز هر کجا فعالیت جهادی را می بینیم علمداری آن بر عهده طلاب بدون اتاق و دفتر است، امروز ما از مبلغان دوره گردی که رسالت پیامبر (ص) را در دستور کار قرار داده اند، دعوت می کنیم تا با ما همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان دغدغه مند برای تبلیغ دین به میدان بیایند

جوانان دغدغه مند برای تبلیغ دین به میدان بیایند